۸ راه برای توجه به اینستاگرام

اینستاگرام از یک سرویس اساسی برای به اشتراک گذاری تصاویر به ابزاری جدی در بازاریابی محتوا و ابزار ساخت مخاطب تبدیل شده است. این برندها مارک هایی ساخته اند و در این راه سهم خود را از تأثیر گذاران ایجاد کرده اند و به مردم امکان می دهد ستاره های اجتماعی خود ساخته شوند.

بازاریابی محتوا

افراد مشهور ، کارآفرینان ، مدل ها و سایر حرفه ای ها حتی به لطف این سکو و پست های حمایت شده به دست آورده اند. میزان نامزدی مارک های اینستاگرام سایر رسانه های اجتماعی را از آب خارج می کند. این برندها نزدیک به ۶۰ برابر بیشتر از تعامل با طرفداران دریافت می کنند و در مقایسه با توییتر این رقم را دو برابر می کنند. در نتیجه ، بیش از ۲۵ میلیون پروفایل تجاری فعال و دو میلیون تبلیغ کننده در وب سایت وجود دارد.

اگر به دنبال تبلیغ خود در اینستاگرام هستید و به یک دنباله بزرگ و وفادار دست پیدا می کنید ، این نکات باید مفید باشد.

۱ ٫ زیبایی شناسی جذاب را انتخاب کنید

وقتی صحبت از اینستاگرام می شود ، زیبایی شناسی مهمترین است. این یک وب سایت به اشتراک گذاری تصویر و فیلم در هسته آن است ، بنابراین تصویر همه چیز است.

در مرحله اول ، شما باید یک حساب کاربری کلی برند را روی حساب خود اتخاذ کرده و به آن بچسبید. اگر شما یک مارک مد را اجرا می کنید ، می خواهید تصاویر تمیز و براق داشته باشید. اگر می خواهید یک برند سبک زندگی را تبلیغ کنید ، باید از عکس های روشن تر و چشم نواز استفاده کنید.

اگر شخصی را در اینستاگرام دنبال می کنید ، این کار را انجام می دهید زیرا آنها عکاسی عالی و تصاویر جالبی دارند. عکسهای با بالاترین کیفیت خود را در نمایه عمومی خود بارگذاری کرده و باعث شود افراد به محض گشت و گذار در صفحه شما توجه کنند. اطمینان حاصل کنید که زیبایی شناسی شما انتخاب می کنید به طور مستقیم و معتبر با نام تجاری شما گره خورده است. خیلی وقت ها از تغییر فیلترها خودداری کنید تا بتوانید یک سبک و مضمون سازگار را ایجاد کنید که افراد بتوانند از آن پیروی کنند.

۲ Nic طاقچه خود را پیدا کنید

برای تقویت موثر موارد زیر ، باید جمعیت هدف خود را بشناسید. اندازه گیری کنید که پیروان ایده آل شما چه کسانی هستند و چگونه می خواهید آنها با رسانه های اجتماعی و مارک تجاری شما ارتباط برقرار کنند.

خوب است که چند وجهی داشته باشید ، اما اگر یک وبلاگ مسافرتی دارید ، باید متناسب با محتوای خود متناسب باشید تا مسافران خود را به خود جلب کنید. اگر تمرکز شما بر روی تناسب اندام است ، با فیلم و نکات مربوط به رژیم غذایی خود به دنبال علاقه مندان به ورزش و ورزش خواهید بود. هنگامی که مطالبی را مشاهده کنید که به آنها ربطی نداشته باشد یا ثبات در تمرکز شما را نبینند ، افراد از شما گشوده می شوند. این موارد را قبل از شروع بارگذاری مطالب در خاطر داشته باشید.

ورزش

علاوه بر این ، صفحه حرفه ای خود را حرفه ای نگه دارید ، و عکس های شخصی یا تصادفی خود را برای حساب خصوصی و غیر تجاری خود بگذارید.

۳ ٫ از زیرنویس های جذاب استفاده کنید

دیدن تصاویر بدون دانستن اینکه به چه چیزی نگاه می کنید می توانید هنگام گشت و گذار در اینستاگرام ناامید کننده باشید ، به خصوص وقتی چیز جالبی می بینید و می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید. پس چرا شما پیروان خود را در تاریکی رها می کنید؟

پیروان خود را درگیر نوشتن زیرنویس های شوخ و واضح کنید که هنوز هم با وضوح آنچه را می بینند توضیح دهند. زیرنویسها راهی عالی برای نشان دادن شخصیت برند شما هستند زیرا افراد دوست دارند با افرادی که دنبال می کنند احساس ارتباط کنند.

از طریق زیرنویس با آنها صحبت کنید بدون اینکه خیلی طولانی صحبت کنید. زیرنویس های خود را آموزنده و توصیفی نگه دارید اما زیاد متنفر نیست. مردم متن های ساده ، کوتاه و جذاب را می خوانند تا در زمینه های اجتماعی بخوانند و زیرنویس ها باید آن روح را مجسم کنند.

۴ with با هشتگ های خود هوشمند باشید

برای تسریع در لایک ها ، بازدیدها و اشتراک گذاری پست های شما ، هشتگ ها راهی هوشمندانه برای پیشبرد شما هستند. اینستاگرام چند هشتگ را که می توانید در یک پست واحد استفاده کنید محدود می کند تا ۳۰ ، اما می توانید تا حد امکان از آن استفاده کنید که مربوط به پست باشد.

لازم نیست به طور کامل از موارد محبوب ، مانند #instad Daily و #instagood پرهیز کنید ، اما بدانید که رتبه بندی برای این برچسب ها بسیار صاف است زیرا صدها میلیون نفر از آنها استفاده می کنند. هرچه هشتگ محبوب تر و عمومی تر است ، توجه افرادی که می خواهید با پست های شما ارتباط برقرار کنند ، سخت تر می شود.

هشتگ هایی را انتخاب کنید که مربوط به علایق و صنعت شما باشد. همچنین می توانید هشتگ های خود را بسازید یا چرخش را در یک موضوع پرطرفدار قرار دهید. می توانید یک هشتگ را در زیر یا زیر عنوان خود وارد کنید و اینستاگرام هشتگ های دیگری را برای استفاده پیشنهاد می کند.

هشتگ خود را برای هر پست به موضوع هر پست سفارشی کنید ، و این به شما کمک می کند تا تعداد بیشتری از پست های شما توسط کاربران مناسب اینستاگرام دیده شود.

۵ ٫ در زمان مناسب ارسال کنید

بهترین راه برای جذب دنبال کننده در اینستاگرام فقط از طریق ارسال نیست بلکه ارسال در زمان های مطلوب وقتی برداشت ها و تعامل های بیشتری را به دست می آورید. گرچه اینستاگرام از یک جدول زمانی الگوریتمی استفاده می کند ، اما زمان های مطلوب ارسال هنوز مربوط به الگوریتم هستند.

می توانید اطلاعات اینستاگرام خود را بررسی کنید تا بدانید اکثر پیروان شما آنلاین هستند. بر روی برگه پروفایل و سپس نوار ch کلیک کنیدنماد هنری برای بررسی این بینش ها. اگر می دانید که پیروان شما بیشتر از صبح در اینترنت آنلاین هستند ، چیزی را ارسال کنید تا روز آنها روشن تر شود. اگر شب ها در حال پیمایش هستند ، می توانید بعد از کار ، شبکه خود را ذخیره کنید.

همچنین باید تا جایی که می توانید پست های خود را کنار بگذارید. ارسال چندین کار در همان زمان توجه شما را جلب نخواهد کرد ، نمی خواهید افرادی را با چندین پست غرق کنید ، حتی اگر موارد بزرگ شما باشد.

اگر چندین عکس برای اشتراک گذاری دارید ، آنها را در یک پست با ویژگی نمایش پرده ای ترکیب کنید. اگر مشتاق ارسال و اندرویدی هستید ، می توانید پستهایی را که آماده انتشار از طریق پیش نویس در اینستاگرام هستند ، ذخیره کنید. به این ترتیب ، هر زمان که با عنوان ، هشتگ ها و ویرایش هایی که در ذهن داشتید آماده هستید می توانید ارسال کنید.

۶ ٫ تعاملی باشید

اگر آنها بدانند که شما علاقه مند به صحبت با آنها در نظرات ، از طریق پیام های مستقیم یا حتی در یک جریان مستقیم هستید ، دنبال کنندگان می خواهند از پروفایل شما بازدید کنند. به اظهارنظرهایی که در پست های خود می کنید پاسخ دهید و افراد و مکان هایی را در پست خود برچسب گذاری کنید ، تا زمانی که این برچسب ها مربوط به تصویر یا ویدیویی باشد که ارسال می کنید.

همچنین باید با برخی از پیروان خود که با اظهار نظر در مورد پست های خود مطالب مشابهی را به اشتراک می گذارند ، تعامل برقرار کنید ، زیرا این امر می تواند باعث ایجاد مکالمه و تبادل نظر شود. همچنین می توانید هشتگ های اینستاگرامی را که مربوط به طاقچه شما هستند ، دنبال کنید. با استفاده از این ویژگی ، می توانید مانند پست های مربوط به فیلترشکن ، مانند آن ها را فیلتر کرده و نظر دهید و حتی برخی از دنبال کنندگان جدید را به دست آورید.

۷ ٫ از داستانهای اینستاگرام استفاده کنید

روش دیگر برای تعامل استفاده از اینستاگرام استوری است. دقیقاً مانند Snapchat ، می توانید وضعیت ویدیو و عکس ارسال کنید که طرفداران شما می توانند ببینند ، به آنها امکان ارسال پیام در صورت دوست داشتن را می دهد. این مطالب خودجوش و نابودشده است که به مردم امکان می دهد آنچه را که شما تبلیغ می کنید و شخصیتی که در پشت آن وجود دارد ، بدانند. همچنین می توانید پیوندهایی را به وب سایت خود ارسال کنید ، که نسبت به آنچه در یک پست شخصی یا بیوگرافی شماست ، کمتر از یک داستان بدست می آید.

بهترین راه برای استفاده از این ویژگی ، پخش زنده است. Instagram Live به دنبال کنندگان اجازه می دهد تا در زمان واقعی اظهار نظر کنند و به گفتگو بپیوندند. از جلسات Live خود برای فروش خدمات خود یا هر آنچه که تبلیغ می کنید استفاده نکنید. آن را سرگرم کننده و چیزی را که مردم مایلند از ۲۴ ساعت در دسترس بودن این ویدئو ، از ابتدا تا انتها تماشا کنند.

افراد می توانند سؤالات خود را برای شما ارسال کنند ، بنابراین این یک راه عالی برای معرفی یک محصول یا انجام مصاحبه است. گزینه هایی نیز وجود دارد که در آن شخص درخواستی را برای حضور در فیلم زنده شما ارسال می کند و مکالمه ای روی صفحه نمایش تقسیم شده ایجاد می کند.

۸ at به رقابت خود نگاه کنید

مانند سایر صنایع ، قلمرو رسانه های اجتماعی بسیار رقابتی است. مطالعه کاربران دیگر در اینستاگرام که در مواردی که روی آنها تمرکز می کنید تخصص دارند ، یک استراتژی خوب است. به معیارهای نامزدی آنها نگاه کنید ، ببینید که هشتگ هایی که از آنها استفاده می کنند ، هنگام ارسال و چه چیزی ارسال می کنند.

نوع مطالب مورد استفاده آنها را برای جذب پیروان و ایجاد بهترین تعامل بررسی کنید. حتی می توان فهمید که در هنگام ایجاد برداشت ، کدام پست صاف هستند. این بینشها به شما در بهینه سازی محتوای خود کمک می کند تا به شما کمک کند از نزدیکترین رقبای خود بمانید. همچنین می توانید با گنجاندن پیام ها و فیلم های خود به منسجم ترین روش ممکن ، سود ببرید.

افکار نهایی

اینستاگرام در سراسر دنیا به موضع رسانه های اجتماعی تبدیل شده است و اگر بهترین استراتژی های اجتماعی را دنبال می کنید ، می توانید از اینستاگرام به عنوان یک مرکز تبلیغاتی واقعی استفاده کنید.

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق ، باید در اینستاگرام کاملاً خوب باشید ، از مارک های پیشرو در صنعت خود بیاموزید و نکات صحیحی را برای کمک به شما در ارتقاء خود و رسیدن به تعداد زیادی پیروان و وفادار بدانید.