۵ راه ساده برای دستیابی به تراز تجاری و تراز فروش

پیشرفت در بازاریابی و اتوماسیون فروش همچنان در حال شتاب است و با ارائه ابزارها و راهکارهای جدیدی برای ایجاد شکاف بین بازاریابی و فروش دیرپای. با این حال به نظر نمی رسد که در بسیاری از سازمان ها ، جدیدترین فناوری ها اتحاد مضطرب را به یکی از احترام و قدردانی متقابل تبدیل کرده اند.

بخش اعظم این تنش از دیدگاه ها ، منشورها و برنامه های زمانی مختلف تحت تأثیر این دو تیم ناشی می شود. اگرچه بازاریابی و فروش اهداف مشابهی دارند – افزایش درآمد – آنها به روشهای مختلفی تجارت می کنند و به معیارهای مختلفی اعتماد می کنند.

به رغم نقاط مختلف اختلاف ، به نظر می رسد در مورد دلایل این قطع ارتباط وجود دارد. نزدیک به نیمی از متخصصان بازاریابی و فروش چالش اصلی را به عنوان ارتباطات و به دنبال آن فرآیندهای شکسته یا نقص (۴۲٪) ، استفاده از معیارهای مختلف (۴۰٪) و عدم وجود داده های دقیق در حساب های هدف (۳۹٪) ارزیابی می کنند.

با توجه به اینکه هر دو در نقش خود به شدت به آن مهارتها متکی هستند ، نشان می دهد که ارتباطات موضوعی مهم است. اما این همچنین خبر خوبی است زیرا هر تیم استعدادهای اساسی لازم برای پیوستن به نیروها و تراز کردن را دارد. قبل از اینکه به راه های دستیابی به تراز برسیم ، بیایید فواید خط اصلی سازمان را بررسی کنیم.

مزایای هم ترازی

رعایت دلایل شکاف بازاریابی / فروش فقط یک تمرین فکری نیست. سوءاستفاده غلط به میزان قابل توجهی درآمد حاصل از فروش از دست رفته و هدر رفت هزینه بازاریابی را برای شرکت های دارای هزینه سالانه ۱ تریلیون دلار تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، عدم هم ترازی منجر به هدر رفتن ۶۰-۷۰٪ از محتوای B2B و عدم تبدیل ۷۹٪ از بازاریابی منجر به فروش می شود.

دلار

با این وجود ، آمارهایی دلگرم کننده برای شرکتهایی که به سمت گرفتن تیمهای فروش و بازاریابی خود در همان صفحه قرار دارند ، وجود دارد.

     

  • تراز کردن فروش و بازاریابی می تواند ۲۰۸٪ بیشتر درآمد بازاریابی برای شرکت شما ایجاد کند.
  •  

  • شرکتهایی که تیم های فروش و بازاریابی را تضمین می کنند ، در بسته شدن معاملات تا ۶۷٪ بهتر هستند.
  •  

  • سازمان هایی که فروش و بازاریابی را با موفقیت هماهنگ می کنند ، ۳۶ درصد بیشتر از مشتری نگه داشته و ۳۸ درصد بالاترین نرخ سود را به دست می آورند.

برای شرکتهایی که به طور مؤثر تراز می کنند ، نتایج تحولی با متوسط ​​رشد ۲۰٪ در درآمد سالانه وجود دارد ، در مقایسه با کاهش ۴ درصدی در شرکت هایی که گمراه شده اند.

بنابراین ، فرمول جادویی چیست؟ واقعیت این است ، این یک هنر است به عنوان یک علم. در زیر پنج روش برای کمک به هماهنگی دو بخش ارائه شده است.

۱ – فروش را در بازاریابی محتوا دخیل کنید

بازاریابی محتوا

بسیاری از متخصصان بازاریابی دریافتند که آموزش به مشتریان ، به جای اینکه فقط محصولات را تبلیغ کند ، به برند آنها توجه مثبت می کند. برای متخصصان فروش که به دنبال جذب مشتری و تبدیل فروش هستند ، مطالب مرتبط و با کیفیت بسیار اثبات شده است.

در حقیقت ، تحقیقات نشان داده است که بازاریابی محتوا ۶۲٪ کمتر از بازاریابی سنتی هزینه دارد و ۳ برابر بیشتر از تولید منجر می شود. برای سازمان هایی که تصمیم به پایین رفتن از مسیر محتوای تعاملی گرفتند ، این رویکرد ۹۳٪ در آموزش خریدار و ۸۸٪ در تمایز مارک ها از رقبا موثر است. در دنیای رقابتی آنلاین که در آن مشتریان با اطلاعات پیچیده می شوند ، بدون هیچ معناست.

بازاریابی محتوا راهی عالی برای ایده پردازی از تیم فروش است. با فهمیدن آنچه که در این زمینه اتفاق می افتد و چه چیزی برای جلب و حفظ مشتریان بازاریاب کار می کند ، می تواند محتوا را تنظیم کند که مخاطبان خاص را هدف قرار دهد. بینش فروشنده می تواند بازاریاب را در مورد اینکه چه نوع محتوا باعث جلب علاقه مشتریان خواهد شد و آگاهی را به درآمد تبدیل می کند ، جلب کند.

تیم های فروش و بازاریابی B2B می توانند پاسخهای خود را برای داشتن مکالمه های با ارزش بالا با آینده آماده کنند. این شامل خیاط وثیقه و محتوا برای پاسخگویی به نیازهای خریداران جدید است به گونه ای که پاسخ های فروش پاسخگوی سؤالاتی باشد که خریداران در هر مرحله از چرخه خرید از آنها می پرسند. blockquote>

۲- – ارتقاء همکاری

همکاری واقعی مستلزم بحث منظم و به اشتراک گذاری متقابل دانش است. جلسات هفتگی بین بازاریابی و فروش ، پیام رسانی مداوم را تضمین می کند و هر تیم را نسبت به آنچه در حال انجام کارها است ، تایید می کند. آیا تیم فروش شما همیشه در جاده است؟ این مشکلی در کانال های ارتباطی امروز وجود ندارد! برنامه تماس تلفنی را تنظیم کنید ، یک صفحه پیام ایجاد کنید و از همه منابع موجود برای فعال کردن راه حلهای مشارکتی که نیازهای همه را برآورده می کند ، استفاده کنید.

مشکلی

این تاکتیک مشارکتی اثربخشی بود که برای تهیه کننده نرم افزار Vidyard فراهم آورد و در طی یک دوره دو ساله مشاغل خود را بیش از ۱۰۰۰٪ افزایش داد. در فرایندی که با عنوان “smarketing” نامیده شد ، Vidyard اهداف تیم فروش و بازاریابی خود را بر فرصت های واجد شرایط ، خط لوله و درآمد تنظیم کرد.این امر با اطمینان از اینکه هر دو بخش در هنگام مشخص کردن چشم انداز ایده آل به نظر می رسند و چه اقداماتی باید باعث تبدیل از مرحله ای از قیف به مرحله دیگر شوند ، حاصل شدند. این امر باعث شد تا هر دو تیم در طول چرخه مشتری با هم همکاری کنند تا اطمینان حاصل کنند که منجر به قوی تر شدن است ، بلکه اطمینان حاصل می کند که فروش پشتیبانی بازاریابی مورد نیاز خود را از طریق برنامه ها و فرایندها دریافت کرده است.

۳ – از ابزارهای تأثیرگذار در فروش موثر استفاده کنید

بازاریابان برای توسعه ابزارهای فروش فروش مانند اعلامیه ، ارائه ، بروشور و اینفوگرافیک سخت تلاش می کنند ، اما تیم فروش از آنها استفاده نمی کند.

جنرال الکتریک یک رهبر تاریخی در نوآوری ، همچنان خود را از یکی از بزرگترین شرکتهای صنعتی جهان به یک رهبر صنعت دیجیتال تبدیل می کند. این شرکت با تلاش تیم فروش دیجیتال خود برای رسیدن به ارتفاعات جدید آمادگی فروش ، در جهت هم ترازی تیم های فروش و بازاریابی خود تلاش کرد. نکته مهم موفقیت آنها اعمال نفوذ ابزارهای فروش است که محتوا با ارزش بالایی تولید می کنند و تیم های آنها به راحتی می توانند توزیع و پیگیری کنند. با دانستن اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی دریافت محتوای آنها و تیم فروش هضم شده ، چگونگی و زمان استفاده از محتوا ، سطح تعامل خریداران و چگونگی و زمان تأثیر محتوای خاص بر چرخه فروش را کشف کرد.

دیجیتال

برای اتخاذ این موضوع در سازمان خود ، از فروش سؤال کنید که آیا ابزارهای توانمندی شما به علامت زده اند و آیا دسترسی آنها آسان است. اگر نه ، سر خود را کنار هم قرار دهید و خلاق شوید! در نظر بگیرید کیت های فروش فروش را برای انواع مختلف مشتری جذاب یا سرمایه گذاری در ابزارهای جدید که چگونگی دستیابی و دسترسی به محتوا را اندازه گیری می کند ، در نظر بگیرید. سپس آنها را به صورت دیجیتالی برای دسترسی و چاپ آنلاین ارائه دهید. هنگامی که یک ابزار بازاریابی جدید در دسترس است ، اطمینان حاصل کنید که در دسترس تیم فروش است.

سرمایه گذاری

۴ – آغوش رسانه های اجتماعی

فناوری های دیجیتالی ، رسانه های اجتماعی را به یکی از قدرتمندترین کانال های بازاریابی و فروش تبدیل کرده اند. از آنجا که فروش اجتماعی به عنوان ابزاری قدرتمند برای متخصصان فروش برای توسعه روابط ، ایجاد اعتماد و فروش درایو ظاهر می شود ، بازاریابی نقش اساسی در محتوا دارد که می تواند مشتریان بالقوه را درگیر و تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این ، با ۸۲٪ چشم انداز فعال در رسانه های اجتماعی و ۷۲٪ استفاده از آن برای تحقیق در مورد تصمیم گیری در مورد خرید خود ، فرصت های تأثیر مشتری از طریق این کانال های دیجیتال بسیار زیاد است.

اعضای تیم را تشویق کنید تا اطلاعاتی را برای سیستم عاملهای رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. با ارائه آخرین مطالب و مقالاتی با راهنمایی و ترفندهایی در مورد چگونگی استفاده بیشتر از محصولات و خدمات خود ، پیوندهای خود را به مطبوعات مطبوعات ارائه دهید. این باعث افزایش پروفایل های شخصی همکاران و همچنین برای نام تجاری شرکت می شود.

۵ – ایجاد یک محیط گوش دادن

هنگامی که نقاط دیدنی یا سبکهای ارتباطی با هم برخورد می کنند ، گوش دادن اغلب یک تلفات محسوب می شود. ایجاد یک محیط گوش دادن به این معنی است که هر کس می تواند ایده ها و بینش هایی را ارائه دهد. از طریق جلسات طوفان مغزی ، می توان فضایی ایمن ایجاد کرد که از زوایای مختلف به چالش ها و راه حل ها نگاه می کند. هدف از جلسات منظم که گوش دادن را تشویق می کند این است که همه افراد در فروش و بازاریابی احساس کنند که می توانند پیشنهادات و بازخورد ارائه دهند ، که برای تصمیم گیری و بهبود امور استفاده می شود.

این ساده لوحانه است که فکر کنیم بخش ها در مورد همه چیز به توافق برسند ، اما در نهایت فروش و بازاریابی می خواهند همان چیزها بخشی از یک تیم گسترده تر باشند. بنابراین وقتی تصمیم گیری می شود صداهایی شنیده می شود. از هر دو طرف ، تیم ها نباید خیلی سریع پیشنهادی را که نظرات را به چالش می کشد ، رد کنند. راه حل های خلاق اغلب به یک دیدگاه جدید نیاز دارند.

“در نهایت ، این دوره از مصرف کننده زیاد تحصیل کرده و پیوسته متصل به نیاز به این امر است که بازاریابی و فروش نزدیک تر از گذشته با هم کار کنند.” میک هالیسون ، CMO در InsideSales

با وجود بسیاری از قسمت های متحرک ، مشخص است که چرا وظیفه یافتن راه حل های مناسب برای رفع نیازهای هر کس بسیار زیاد به نظر می رسد. با این وجود ، عدم انجام این کار عواقب آشکار و قابل اندازه گیری دارد. با پیشروی ، سازمانهای برتر کلاس تلاش خواهند کرد محیطی را ایجاد کنند که بازاریابی و فروش را به هم تراز کند تا بتواند درآمد و اطمینان از رشد بلند مدت ایجاد کند.

این تحقیق به وضوح به یک نتیجه گیری مهم اشاره دارد: تیم های بازاریابی و فروش باید جلوی ذهن داشته باشند تا رشد دراز مدت درآمد را در پی داشته باشد. با تأکید بیشتر بر اتوماسیون ، بسیاری از شرکت ها تصور می کنند که سرمایه گذاری در فن آوری ، تمام مشکلات آنها را برطرف می کند – و وقتی اینگونه نمی شود ، متعجب می شوند.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

بروشور شرکت
Corpoوضعیت خط لوله را ارزیابی کنید -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
Time Spent در وب سایت