سئو سایت در داخل شرکت یا برون سپاری؟

سئو سایت یا همون بهینه سازی سایت واسه گوگل امروز جزو موارد اساسی مورد توجه تموم مدیران شرکتای بزرگ و کوچیک در تموم دنیاست و برنامه ریزی واسه SEO در همه کسب و کارا یه راه حل بسیار مناسب واسه جذب مشتریه. در واقع قرارگرفتن در رتبه اول یافته های جستجوی گوگل با کلمات کلیدی بهترین روش بازاریابی آنلاینه و از تموم روشای تبلیغات اینترنتی به درد بخور تره.

اما سئو سایت طوری که پایدار در رتبه اول تا سوم گوگل قرار بگیره کار کوچیکی نیس و نیاز به صبر و برنامه ریزی منظم داره، الخصوص واسه کلماتی که رقبات واسه رتبه اول گوگل بالاست و شرکتای زیادی با بهینه سازی سایت خود بدنبال رسیدن به اون هستن.

حالا همه مدیران میدونن که حتما باید واسه سئو سرمایه گذاری کنن تا بازخورد خوب اون به موفقیت شرکت کمک کنه، اما سوال اینجاس که مراحل بهینه سازی سایت بهتره در داخل شرکت انجام شه یا به شرکت سئو سپرده شه ؟

در این مقاله به ویژگیای هر دومورد می پردازیم؛ با ویرلن همراه باشین:

سئو سایت واسه گوگل به وسیله سئوکار حرفه ای در داخل شرکت:

رقابت اول: پیدا کردن سئو کار حرفه ای و معتقد.

هزینه: یه متخصص سئو که دست از دریافت پروژه های جور واجور بکشه و فقط زمانش رو بروی سایت شما بزاره و نتیجه کار هم خوب باشه شک نداشته باشین حقوق بالایی می خواد.

مدت زمان: از زمان طراحی سایت باید متخصص بهینه سازی سایت همراه شما باشه و بطور همیشگی و منظم تا وقتی که سایت شما فعاله و رتبه گوگل واسه شما مهمه به کار خود ادامه بده تا پس از رسیدن به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی، واسه حفظ اون تلاش کنه.

بک لینک: واسه دریافت لینک فالو از سایتای معتبر در گوگل، انتشار رپورتاژ آگهی باید به شکل منظم انجام شه تا همیشه سایت شما از رقبا بالاتر باشه.

تولید محتوا: یکی از مهمترین نکاتی که در کلاسای آموزش سئو در تموم دنیا روی اون تأکید میشه اینه که اصلا مطالب از سایتای دیگه کپی نشه و همه اطلاعات و مطالبی که در سایت منتشر میشه دسته اول باشه. (گوگل: سایتایی مهم هستن که چیزی به وب اضافه کنن که به درد بخور و خواندنی باشه)

بروز رسانی منظم: سایت باید در تموم طول سال، ماه و روز بروزرسانی شه.

سئو سایت واسه گوگل به وسیله شرکتای ارائه دهنده خدمات سئو:

رقابت اول: پیدا کردن شرکت ارائه دهنده خدمات سئو که معتبر باشه.

هزینه: با در نظر گرفتن شرایط سایت شما و کلمات کلیدی مورد نظر متغیره.

مدت زمان: واسه اینکه خیالتون راحت باشه و پس از یه مدت رتبه سایت شما پایین نیاد باید قرار ۵ ساله بسته شه و هر پنج سال تمدید شه.

تولید محتوا: شرکتی پیدا کنین که هم در امور تبلیغات اینترنتی و هم خدمات سئو فعال باشه، محتوایی واسه سایت شما جفت و جور کنه که همزمان از نظر تبلیغات و رتبه گوگل مناسب باشه. هم اینکه باید در مورد کانتنت مارکتینگ هم حرفه ای باشه و بتونه اخبار سایت شما رو به شکل رپورتاژ آگهی در خبرگزاریا و سایتای معتبر منتشر کنه تا بازاریابی محتوا و دریافت لینک رو تو یه کمپین واسه شما براورده کنه و موفقیت شما قطعی شه.

بروز رسانی منظم: در قرارداد خود مشخص کنین که وظیفهآپدیت سایت رو دوش کیست. اگه قرار باشه شرکت سئوکارآپدیت رو بکنه لازمه اطلاعات اولیه رو به صورت منظم تامین کنین.

در آخر بهتره زودتر تصمیم بگیرین که می خواین به چه صورت واسه بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری کنین.

ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن واسه همکاری در هر دو مورد درخدمت شما هستیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *