گوشت، اجاره، شعار، برند، تون، تونین، بنگاه، اونا، بدین.، آمریکا،، نیازهاییه، مشتریایی

د

شما می تونین با پیشرفت ی یک دسته بندی جدید که درون صنعت تون قرار میگیره، برند خود رو جدا کنین. در آمریکا شرکت ملی گوشت خوک با استفاده از شعار «گوشت خوک، یه جور گوشت سفید» تونست خوب از این روش استفاده کنه. این شعار توجه مصرف کنندهایی رو که به گوشت قرمز علاقه مند بودن اما مرغ رو دوست نداشتن، به خود جلب کرد.

۳۰. توجه به نیازای برآورده نشده

یک روش مؤثر واسه ایجاد فرق برند و جذب مشتریایی بیشتر تشخیص نیازهاییه که تا کنون برآورده نشده ان. شما می تونین با تجهیز یا تغییر در اجناس تون به اونا جواب بدین. در آمریکا، بنگاه اجاره ی خوردو با پیشنهاد خودروای لیزینگ در زمانی که هیچ کدوم از رقبایش این کار رو انجام نمی داد، به بزرگ ترین اجاره دهنده ی خودرو در آمریکا تبدیل شد.




مطلب مرتبط با این موضوع :  رودخانه، زون، کهگیلویه، بویراحمد، گچساران، مکان­یابی